הצהרת נגישות


נגישות אוטוויק

אוטוויק מחוייבת להנגשה מירבית של שירותיה לנשים ולגברים עם מוגבלויות, ומקפידה הן על הנגשה פיזית של אולמות התצוגה ושל מרכזי השירות, הן על הגברת המודעות בקרב אנשי הצוות להתאמות הנדרשות באופן מתן השירות, והן בקיומם של ערוצי תקשורת דיגיטליים (לרבות אתר אינטרנט זה) המאפשרים תקשורת זמינה, מונגשת ונוחה, לקהל הרחב ובתוכו גם לאנשים עם מוגבלויות.  ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות,  התשנ”ח- 1998 והתקנות שתוקנו על פיו.

 

הסדרי נגישות במרכזי השירות ובאולמות המכירה של אוטוויק 

לקבוצת אוטוויק מרכזי שירות ומכירה בירושלים ובמודיעין, שניהם עומדים בתקנים המחמירים ביותר. בנוסף, אנו מקפידים לערוך השתלמויות לאנשי הצוות בנושא הנגשת השירות.

להלן פירוט האלמנטים המונגשים בכל אחד ממרכזים אלה:

אוטוויק – מיצובישי יונדאי ירושלים, האומן 19 א”ת תלפיות

  • אחראי נגישות / אכן קשר: יהודה כהן
  • טלפון: *9502
  • חנייה נגישה כן
  • דרך נגישה כן
  • שירותים נגישים כן
  • עמדת שירות נגישה כן
  • לולאת השראה כן
  • עמדת המתנה נגישה כן
  • מעלית כן

הערות נוספות: קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. אפשרות לשירות איסוף והחזרה של הרכב מבית הלקוח, בתיאום מראש.

 

אוטוויק – יונדאי מודיעין, המכונאי 17, אזור התעשייה ישפרו, מודיעין-מכבים-רעות

  • אחראי נגישות / אכן קשר: יניר סינגר
  • טלפון: *9502
  • חנייה נגישה כן
  • דרך נגישה כן
  • שירותים נגישים כן
  • עמדת שירות נגישה כן
  • לולאת השראה כן
  • עמדת המתנה נגישה כן
  • מעלית כן

הערות נוספות: קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. אפשרות לשירות איסוף והחזרה של הרכב מבית הלקוח, בתיאום מראש.

 

אוטוויק – מיצובישי מודיעין, המכונאי 19, אזור התעשייה ישפרו, מודיעין-מכבים-רעות

  • אחראי נגישות / אכן קשר: יניר סינגר
  • טלפון: *9502
  • חנייה נגישה כן
  • דרך נגישה כן
  • שירותים נגישים כן
  • עמדת שירות נגישה כן
  • לולאת השראה כן
  • עמדת המתנה נגישה כן
  • מעלית כן

הערות נוספות: קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. אפשרות לשירות איסוף והחזרה של הרכב מבית הלקוח, בתיאום מראש.

 

* החברה ביצעה התאמות נגישות נוספות כגון:
הוספת סימני אזהרה על גבי וויטרינות, סימני אזהרה במדרגות, בתי אחיזה וכו’

שירות לקוחות נגיש

הדרכות נציגי שירות אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש מתקיימים התאמות נגישות לשירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני: אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, צ’אט ב-וואטסאפ, הודעות קוליות ב-וואטסאפ, צ’אט בעמוד הפייסבוק העסקי.

נגישות אתר האינטרנט

באתר אוטוויק הושקעו מאמצים ומשאבים על מנת להנגיש את המידע והשירותים הכלולים בו בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ”ח -1998) ותקנותיו. רמת הנגישות באתר AA

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י הנחיות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA.
  • האתר נבדק ונמצא מתאים לצפייה בדפדפנים Chrome, Firefox וInternet Explorer-. יש לשים לב כי ישנה אי תאימות בגרסאות Internet Explorer 8 ומטה.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החצים, Enter, Tab ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • האתר מותאם לשימוש בטלפון הסלולרי.

תפעול האתר ועזרי נגישות

  • בראש הדף מצוי כפתור לשינוי ניגודיות הצבעים באתר לשיפור הנראות של הטקסט עפ”י העדפת המשתמש.
  • כמו כן, לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

בכל מקרה של בעיית נגישות שנתקלת בה, בהצעה לשיפור או בהארה, מוזמנים לפנות אל רכזת הנגישות של אוטוויק, בכל אחת מהדרכים מהפורטות כאן, ואנו נשמח להיענות לאתגר.

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

  • שם : יהודה כהן
  • טלפון / וואטסאפ : *9502 / 054-7800886
  • פייסבוק: @AutovikJerusalemModiin
  • דוא”ל: service@autovik.co.il

 

 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין