צמיגים בקיץ: ירושלים מול תל-אביב


ירושלים או תל אביב? השאלה הזו מעסיקה את הירושלמים, התל אביבים וכל מי שביניהם. הקיץ הירושלמי נהנה מלילות קרירים ואינו לח כמעט בכלל – למרות שבשנים האחרונות לא מעט ירושלמים מתלוננים על 'הקיץ הכי לח' שהם זוכרים. לנו אין הרבה מה לתרום לדיון הזה, למעט ההמלצה הלבבית לבדוק את המזגן ביונדאי או במיצובישי שלכם ולדאוג שהמסנן שלו יהיה נקי ומיכל הגז שלו יהיה מלא.
אך בשעה שלירושלמים הקיץ קל יותר מאשר לתל אביבים, ללא ספק, בדקנו האם גם לצמיגים הקיץ הירושלמי נעים יותר – והתוצאות מפתיעות. הנה הן לפניכם

צמיגים בקיץ – עד כמה 'קשה' להם

•    בקיץ בירושלים חם יותר ביום, וקריר יותר בלילה. לירושלמים זה נעים, אבל לצמיגים – ההבדל הגדול יותר בין הטמפרטורות מגדיל את ההתרחבות וההתכווצות של הגומי, ולכן מגביר את השחיקה והסדקים בצמיג. אחת-אפס לטובת תל אביב.

•    הקיץ בירושלים יבש יותר – היובש הזה נעים יותר לנהגי מיצובישי ולנהגי יונדאי בירושלים, אבל הצמיגים של המכונית דווקא מתבקעים ביתר קלות ביובש ובחום. שתיים-אפס לתל אביב.

•    הסעיף השלישי של ההשוואה הוא מעט קטנוני, אבל מסייע לנו להשלים את התמונה: ירושלים גבוהה יותר מתל אביב, לכן קרינת השמש בירושלים חזקה יותר מאשר בתל אביב (האוויר מספק הגנה מסויימת מהקרינה, ולכן בים המלח הקרינה נמוכה עוד יותר!). ובקיצור – הצמיגים בירושלים 'זוכים' ליותר קרינה מאשר קרוביהם בתל אביב. שלוש-אפס לתל אביב.

ובקיצור – לצמיגים הירושלמים קשה בקיץ. אתם יכולים לקחת אותם לנופש בתל אביב, או לבדיקת קיץ באוטוויק (בתל אביב יהיה לכם חם, בחדר המתנה שלנו יהיה לכם ממוזג).

ולסיכום – שמרו על הצמיגים שלכם – הם שומרים עליכם! 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין