עולם הרכב: סיכום שנת 2014


עולם הרכב עובר שינויים מרחיקי לכת בשנים האחרונות – השינויים הדרמטיים במחירי הנפט, העלייה במודעות לאיכות הסביבה ובחקיקה בנושא, וגם שינויים רחבים יותר, כגון המעבר מקניות בחנות לקניות מקוונות.

חברת הייעוץ העסקי KPMG עוקבת אחר ענף הרכב לאורך שנים, ומפרסמת מדי שנה סיכום של מגמות עולם הרכב. הנתונים שיובאו להלן לקוחים מתוך דו"ח זה של החברה, המבוססים על סקר עמדות של מנהלים ובכירים בתעשייית הרכב העולמית.

עד כמה מגמות עולם הרכב והתהליכים המובאים כאן רלוונטיים למוסך ולאולם התצוגה בישראל? על השאלה הזו – נשאיר את זכות התשובה לעתיד.

הנה כמה מהמגמות המרכזיות של עולם הרכב עליהן מצביע סיכום המחקר של KPMG:

·       תאי דלק, או מנוע 'מסורתי'? כנראה שהמצב הקיים לא יכול להימשך מכיוון ש-70% חושבים שהקטנת מנוע הבעירה הפנימית הוא האתגר המרכזי של החברות, ולא פחות מ-69% סבורים שפיתוח תאי דלק הוא במוקד הפעילות של החברות.

·       מה רוצים הרוכשים? ובכן, 92% מהם מעוניינים בניצולת דלק יעילה של המנוע. ויש להם רצון מרכזי נוסף, 70% מהם יעדיפו רכב שיהיה בעל תוחלת חיים ארוכה יותר. 

·       לא רוצים רכב: הצעירים, בני גיל הנמוך מ-25, לא רוצים להיות בעלים של רכב, כך לפחות על פי תשובותיהם של המשתתפים במחקר. גם המבוגרים לא ממש מעוניינים להיות בעלים של רכב (46% מהם).

·       אולם תצוגה או אתר תצוגה? – יותר ויותר מוצרים ושירותים עוברים ל'עולם האינטרנט', וגם המכוניות ייאלצו להגיע לשם בסופו של דבר. 71% מהמשתתפים סבורים כי אתר מכירות של יונדאי ימשוך אליו תנועה בה ואף יימכרו בו מכוניות. 

 

92% מהרוכשים – מעוניינים בניצולת דלק יעילה במקום הראשון; 70% – ברכב בעל תוחלת חיים ארוכה יותר.


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין