דגמי יונדאי עם גג נפתח


אם נתעלם מדגמי המכוניות הראשונים, שהיו חסרי גג לחלוטין או עם יריעת בד ששימשה כגג, הרי מכונית עם גג נפתח היא המצאה מאוחרת יחסית – היא הוצגה לראשונה בשנות השישים והשבעים של המאה העשרים, ואומצה בעצלתיים על ידי יצרני הרכב השונים.

כיום, הפך הגג נפתח לפריט אבזור נפוץ למדי, וניתן למצוא אותו לא רק בדגמי הספורט ובדגמי היוקרה של היצרנים השונים, אלא גם במכוניות המשפחתיות ואפילו בדגמי הקומפקט.

אם אתם מבקשים לבחור אחד מדגמי יונדאי המאובזרים בגג נפתח כדי לנסוע בו ברחבי ירושלים וליהנות מאוויר ההרים הצלול של העיר – הרי שלפניכם בחירה מגוונת. בשורות הבאות נציג בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם:
מכונית הסופר-מיני יונדאי i20, המחליפה הרשמית של יונדאי גטס הפופולרית. הגג הנפתח שלה מחכה לכם בדגמי היוקרה יונדאי i20 premium ויונדאי i20 inspire – שניהם מצויידים בגג שמש חשמלי. אם ה-i20 קטנה עליכם, אתם מוזמנים לדלג אל יונדאי i25 accent, סופר-מיני מעט יותר גדולה בעיצובה, שגם ממנה יאפשר לכם להשקיף על השמיים של ירושלים תוך כדי נסיעה ביונדאי שלכם – רק אם תבחרו בדגם ה- premium.

הדגמים הגדולים והיוקרתיים יותר של יונדאי – i35 אלנטרה, יונדאי i40, יונדאי ולוסטר וכמובן רכבי השטח – יונדאי סנטה פה ויונדאי ix35 – כולם מצויידים בגג נפתח.

ההנאה מהגג הנפתח יכולה להיות במגוון של אפשרויות – ניתן ליהנות רק מהיתרון של גג מחומר שאינו אטום, ומאפשר כניסה של אור וקרני שמש אל תוך תא הנוסעים.
אפשרות נוספת להפעלתו של הגג הנפתח היא בהרמת החלק הקדמי שלו, באופן שיוצר משב רוח חזק עם נסיעת הרכב. אנחנו ממליצים להשתמש במצב זה בעת נסיעה עירונית, על מנת לזרז את תחלופת האויר ברכב וליצור חוויה של נסיעה דרמטית נגד הרוח.
בנסיעות ארוכות יותר ומהירות יותר, אנו ממליצים להרים דווקא את חלקו האחורי של הגג הנפתח, באופן שעיקר זרם האוויר החוף על פני הרכב לא ייכנס ולא ישנה בקיצוניות שת טמפרטורת תא הנוסעים.
שתי האפשרויות הנותרות הן הזזת משטח ההצללה בלבד תוך שמירת תא הנוסעים סגור (אך חדירת האור אליו), או לחילופין, הזזת הגג הנפתח כולו אחורה – ויצירת פתח שישמש לכניסת אוויר (אך לא בעוצמה שהיתה זורמת במקרה של הרמת החלק העליון מעלה).


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין