בדיקת קיץ: ארבע סיבות טובות להקפיד על בדיקה (גם) בקיץ


כל נהג יודע מהי בדיקת חורף לתקינות הרכב, ומדוע היא חשובה. אבל למרות העובדה שהקיץ הישראלי יכול להיות הרבה יותר אכזרי לנהגים ולכלי הרכב, קשה לומר שכל הנהגים מודעים לחשיבותה של בדיקת הקיץ.

את הגירסה ה'קלה' של הבדיקה ניתן לעשות בבית, בכוחות עצמכם, אבל כדי להיות מקצועיים עד הסוף – מומלץ להביא את היונדאי או המיצובישי שלכם לבדיקה קצרה במרכז השירות, ולהיות בטוחים שהרכב שלכם נבדק על פי הוראות היצרן ומוכן לקיץ הישראלי. כמה סיבות טובות יש לערוך בדיקת קיץ? אנחנו חשבנו על חמש סיבות כאלה, לפחות:

1. בדיקת קיץ – לבטיחות

בחורף, הסכנות הבטיחותיות ברורות: שלוליות, ערפל, רוחות חזקות.. בקיץ הסכנות מעט יותר ערמומיות. החום מתיש אותנו ומאריך את זמן התגובה שלנו, הכביש לוהט ופוגע בצמיגים ובקיצור – הסכנות בהחלט קיימות שם בחוץ.

2. בדיקת קיץ – לחסכון באנרגיה ובדלק

קירור המנוע ומיזוג תא הנוסעים  דורשים אנרגיה רבה מהמנוע. טיפול תקופתי ביונדאי שלכם יבטיח שכל המערכות יתפקדו ביעילות המירבית, וימנעו בזבוז מיותר של אנרגיה ושל כסף. טיפול ביונדאי שלכם באופן קבוע – גם בתחילת הקיץ – יבטיח שכל המערכות תקינות וכל הנוזלים במקומם, ויאפשר לאתר תקלות קטנות עוד בטרם הן מצריכות תיקון גדול ויקר.

3. בדיקת קיץ – נסיעה נעימה יותר היא נסיעה בטוחה יותר

– בשעה שהחום מחוץ לרכב מגיע לשלושים ומשהו מעלות בצל, החום בתא הנוסעים של מיצובישי שחנתה בשמש עלול להגיע לשבעים מעלות ואף יותר מכך.  שכבת אבק על הרכב אינה משמשת לבידוד, ואינה מסייעת בהפחתת החום. ההמלצה הבסיסית שלנו – לשמור על הרכב נקי, כמובן. וכאשר אתם מגיעים לטיפול עם היונדאי שלכם, וודאו שהטיפול כולל בדיקה של צנרת המזגן, ניקוי המסנן שלו ובדיקת כל מערכת הקירור של הרכב. כך תבטיחו שהמזגן יקרר מהר יותר, והמנוע עצמו יקורר באופן יעיל יותר. זכרו: נהיגה בתנאים סביבתיים שאינם נוחים כגון עומס חום מעיק – מהווה פגיעה בבטיחות וגורמת לנו לקבל החלטות איטיות יותר ושקולות פחות.

4.  בדיקת קיץ – לשמירת ערך הרכב

לא צריך להיות יצחק לוי כדי לדעת שהרבה יותר קל לשמור על ערך הרכב מאשר לטפל בתקלות שנגרמות מחוסר תחזוקה, כלומר היעדר טיפול מניעתי. גם בדיקת הקיץ של הרכב נכללת בטיפולים ששומרים על ערך היונדאי שלכם: כשהמנוע עובד בצורה יעילה, כאשר הצמיגים יכולים להתמודד עם החום של הכביש, כאשר הנהג נהנה מתנאים רגועים וקרירים לנהיגה – כל המערכות ברכב פועלות באופן תקין ומבלי להיות 'על הקצה'. כך שומרים על מערכות רכב תקינות וחזקות שילוו את היונדאי שלכם לאורך שנים, וישתלמו לכם גם ברגע שתרצו למכור אותו.
לתאום תור במרכז השירות


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין