אביזרי חורף לרכב: המלצות למתקדמים


דווקא השבוע, בתקווה שבקרוב החורף ה'אמיתי' יגיע אלינו – הטיפים האלה נשמעים לנו מאוד רלוונטיים, למרות שהם נאספו מארצות למודות קור שבהן שלג של עשרה סנטימטרים (בלבד) מוגדר כ'סופשבוע אביבי'. בקיצור, אם אתם רוצים לקחת את החורף קצת יותר ברצינות, הנה אביזרי חורף לרכב עבורכם:

התנעה בשלט רחוק

לחיצה קלה על השלט הזה כשאתם מתכננים לחזור לרכב, תגרום לרכב להידלק, וכשתגיעו אל מושב הנהג יחכה לכם רכב מוכן לנסיעה עם מנוע 'חם'. הגדג'ט החביב הזה מוצע למכירה בסכום הצנוע של כ-500 דולר.

מחמם מנוע

קר בבוקר, וכשקר לנו, קר גם למנוע. הרעיון: 'מכת חום' לחלקים הרגישים של המנוע (למשל, הרדיאטור או מיכל השמן), כדי שהקור העז לא יעכב את המנוע בדרך להידלק. הצעצוע החביב זה נמכר בכ-60 דולר.

מחממי מושב

ואחרי שחיממנו את המנוע, אפשר לעבור לחלק החשוב יותר בגוף הנהג בחורף: הישבן. כאן מדובר באביזרי חורף עבורנו ולאו דווקא עבור הרכב. ההשקעה הנדרשת (כמאה דולר) תחזיר את עצמה במהרה: כל אחד יודע שנהג שחמים לו ונעים לו נוהג בצורה בטוחה יותר, נעימה יותר ומתחשבת יותר. ובאמת, כשכל כך חם ונעים – למה למהר?

צמיגי חורף

כשגרים באזורים בהם השלג הוא אורח כמעט קבוע בחודשי החורף, ברור שהשקעה שבין אלף לאלפיים דולר היא השקעה משתלמת ובטיחותית במיוחד. צמיגי חורף משפרים את אחיזת הכביש של הרכב, ובקיצור – בטוחים יותר לנהג ולכל בני המשפחה.

מגבים מתחממים

שכבת הקרח הדקיקה שמחכה לנו בבוקר על השמשה הקדמי? ובכן, גם היא יכולה להפוך להיסטוריה אחרי שמתקינים אביזרי חורף לרכב – מגבים מתחממים (מחיר בארה"ב – עד 200 דולר לזוג). זקני צפת סבורים שהמגבים האלה מתאימים גם ללילות מושלגים ומצליחים לגרום לשלג לא להצטבר על השמשה הקדמית.

סט חורף מקצועי

ממנו אתם מוזמנים לבחור את הפריטים שנראים לכם מתאימים ביותר. את סט החורף המקצועי שהופך לפריט חובה במדינות מסויימות: מגרד קרח ומברשת לגירוף שלג, סלולרי עם סוללות מלאות, שרשראות שלג לשימוש על הגלגלים, כפפות מחממות, חול, סט כלי עבודה בסיסי – מברג, פלייר, פטיש, בגדים, מגבות נייר, חבלים או כבלים, משולש ואורות מהבהבים,  תיק עזרה ראשונה ואם אפשר – גם את חפירה. ויש אומרים – גם משהו מזין ונוח לאכילה, כמו שוקולד, ביסקוויטים או כל דבר אחר שאינו מתקלקל ויוכל להשביע אתכם אחרי שעה גשומה של המתנה לחילוץ

ועכשיו, אתם מוזמנים להכין את עצמכם לשלג עם סידרת אביזרי חורף לרכב – ולזכור שהכלל החשוב ביותר למזג אוויר קיצוני בארץ, הוא פשוט לא לצאת מהבית. 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין