מה הקשר בין בירה, מצלמה ומוסך? מיצובישי!


בישראל, לשם 'מיצובישי' יש רק משמעות אחת: מכונית. במחצית שנות השמונים פרצה מיצובישי לשוק הישראלי, הדיחה מהפסגה את המתחרה היפאנית סובארו, והיתר הוא היסטוריה. ישראלים מעטים מודעים לעובדה שתחת השם מיצובישי פועלת קבוצת-חברות אדירת-מימדים העוסק בכל תחומי החיים כמעט.

אפילו בארצנו הקטנה אפשר ליהנות מעוד מספר מוצרים של תאגיד מיצובישי, למשל הבירה היפנית קירין, הנמכרת במסעדות יפניות רבות, ומותג הצילום היוקרתי NIKON.  

ראשיתה של הקבוצה – שרוב הישראלים מכירים דווקא מהביקור במוסך – היתה דווקא בתחום הספנות ולא בתחום הרכב. בשנת 1870 הוקמה חברת הספנות מיצובישי, וסמלה המוכר גם היום הוא שלושת היהלומים, או בשמם המקורי – 'שלושת ערמוני המים' (זו משמעות השם מיצובישי ביפנית). לאט לאט התרחבו עיסוקי החברה: לספינות שבנתה היה דרוש פחם, וכך נכנסה החברה לתחום הכרייה; כדי לתקן את הספינות שלה היא רכשה מספנה, וכדי לבטח אותן – הקימה חברת ביטוח ימי. היכולות הניהוליות והטכנולוגיות שנצברו שימשו את החברה להמשך ההתרחבות – וכך החלה לפעול גם בתחום האחסנה, המסחר, פיתוח כלי טיס, בנקאות, נפט, אנרגיה אטומית, כימיקלים, נדל"ן, מזון וגם אופטיקה וצילום.  

במיצובישי העולמית מועסקים כ-350,000 איש (קצת פחות ממספר תושבי תל אביב), והכנסותיה הן כ-250 מיליארד דולר בשנה – בערך פי שלושה מהתקציב השנתי מדינת ישראל (!). 

המכונית הראשונה שיוצרה עלתה על הכביש בשנת 1917, אך תאגיד מיצובישי מוטורס הוקם רק בשנת 1970. הדגמים הראשונים שיצאו לשוק היו לאנסר, גאלאנט וקולט.   

דגמי מיצובישי נמכרים בכל העולם, ובישראל פועלת החברה מאז שנת 1988.   

צוות המוסך שלנו, באוטוויק, עובר באופן קבוע השתלמויות מקצועיות ומתעדכן בחידושים הטכנולוגיים ובדרישות הייחודיות של כל דגם ודגם – כדי שנוכל לטפל בו באופן הטוב ביותר ברגע שייכנס לטיפול במוסך. התכנים בהשתלמויות ובקורסים הללו נקבעים על ידי מיצובישי העולמית, ובכירים מהחברה מגיעים לביקורים ולביקורות במוסכים בכל רחבי העולם, וגם אצלנו, באוטוויק בירושלים.   

מעניין לחשוב על כך שהידע והטכנולוגיה שמשמשים כל מוסך ומוסך בארץ (וישנם מעל 20 מוסכי מיצובישי מורשי-יבואן),  מקורם בחברה וותיקה ועצומה כמו מיצובישי.
 


מרכזי שירות חדישים | כל דגמי מיצובישי ויונדאי

טיפול תקופתי, העברת טסט, פחחות, תיקון תקלות, חשמלאות ודיאגנוסטיקה

אולמות תצוגה ענקיים | כל רכבי יונדאי ומיצובישי

בירושלים: יונדאי ובמודיעין: יונדאי ומיצובישי

ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין