תאונה, פריצה או נזק לרכב


בכל חמש שעות בממוצע נפגע רכב בתאונה באחד מכבישי ירושלים, בכל שמונה שעות נפרץ רכב ונגנבים ממנו חפצים… כן, אלה הנתונים הרשמיים של משטרת ישראל, שנחשפים בשנתון הסטטיסטי לירושלים.

לחלק ניכר של כלי הרכב הללו יש ביטוח, אבל גם הכיסוי הביטוחי לא מפחית את תחושת התיסכול המתלווה לאירוע מסוג זה. את ההמלצות הבאות אנחנו מגישים לבעלי מיצובישי ויונדאי בירושלים (וגם לכל שאר הנהגים, כמובן) מתוך תקווה שלא תזדקקו להן – אבל כדאי לקרוא אותן ליתר ביטחון.
גם מפני שטוב לדעת, על כל צרה שלא תבוא, וגם – כי כאשר יודעים מה לעשות, השד אינו נורא כל כך.

נזק לרכב יכול להיגרם משלל גורמים – החל מחנייה לא זהירה, שמתבטאת בשריטה מעצבנת על כנף המיצובישי, ועד לתאונת דרכים, חלילה, שיכולה לגרום לנזק כבד גם לרכב קשוח למראה כמו יונדאי סנטה פה.

צלמו! קשה להתווכח עם תמונה, אפילו אם אתה עורך דין ממולח במיוחד של חברת ביטוח. לכן, מומלץ לצלם ולתעד כמה שיותר פרטים: את היונדאי שלכם (מכל הזוויות והצדדים, כמובן!), את זירת התאונה, את הרכב הפוגע או את הנזק שנגרם לרכוש, ואפילו את הנהג הפוגע. שימו לב לתנאי הראות, למראה הצומת ולכל פרט נוסף שיכול לסייע בהמשך.

הקליטו! לא פעם נתקלנו בשינויי גרסאות של הנהג הפוגע. בזירת התאונה מושמעת לרוב הגירסה הקרובה ביותר לאמת, לכן מומלץ להקליט את התרחשות הדברים.

קחו את היונדאי למוסך בירושלים! גם אם המקרה אירע מחוץ לירושלים, בוודאי תרצו שהתיקון של הרכב ייעשה במוסך בירושלים. היתרונות בכך ברורים, ובנוסף – באוטוויק תוכלו ליהנות מתנאים דומים למוסך הסדר – גם אם אוטוויק איננה כלולה ברשימת מוסכי ההסדר של חברת הביטוח שלכם. (מספר חברות ביטוח אינן בוחרות במוסך המרכזי של היבואן כמוסך הסדר, באופן מפתיע). 

כאשר היונדאי (או המיצובישי) שלכם מגיעה אלינו, לאוטוויק, הטיפול עובר לפסים מקצועיים: אנחנו יוצרים קשר עם חברת הביטוח, מזמינים שמאי שמעריך את הנזק ומעביר את הדו"ח לחברת הביטוח.  

קחו נשימה עמוקה, והיו סבלניים! עבודת פחחות ביונדאי החדשה והנוצצת שלכם, או פגוש חדש למיצובישי שאתם כל כך גאים בה – הם לא מסוג האירועים שמשמחים את הלקוחות שלנו. אבל דווקא באירוע מסוג כזה, חשוב להיאזר בסבלנות, ולהיעזר בכל מה שהמוסך שלכם מציע לכם כדי לעבור את התקופה הזו בקלות: קחו רכב חלופי אם מגיע לכם, נצלו את הסדרי התשלום הנוחים באוטוויק (מקבילים לזמן קבלת התשלום מחברת הביטוח), וזכרו לנהוג בזהירות – בכל יום ובכל שעה!
 
למורה נבוכים במקרה של תאונה: שלא נדע, כל מה שצריך לדעת במקרה של תאונה
 


ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין