מרכז שירות יונדאי מודיעין – 7 דברים שלא ידעתם עלינו


בינואר 2015 נפתח ברחוב המכונאי 17 בישפרו סנטר מרכז שירות יונדאי מודיעין. עבורנו מדובר בחגיגה לאחר חודשים ארוכים של בנייה והכנות. במרוצת החודשים שחלפו מאז התחלנו להכיר את תושבי מודיעין והאיזור שהחלו להגיע אלינו לצורך טיפול ברכב שלהם – יונדאי i30 שזקוקה להעברת טסט, יונדאי i35 לביצוע טיפול תקופתי, וגם – לא עליכם – ג'יפ יונדאי שנזקק לתיקון לאחר תאונה. וכמובן, לא מעט משפחות שבאות לבחור רכב חדש באולם התצוגה.

אז חלקכם כבר מכירים אותנו, אבל לטובת מי שעוד לא – הנה כמה עובדות על מרכז שירות יונדאי מודיעין:

1.  אנחנו ידידותיים גם לאופניים – והנה מה שכתבו עלינו באחת מקבוצת הפייסבוק של מודיעין: "הכנסתי את הרכב לטיפול 10 ויצאתי לרכיבה. מסתבר שמנהל המוסך חולה על אופניים. בחזור חיכתה לי מקלחת מפנקת וקפה. רוכבים בעלי יונדאי/מיצובישי – זה המקום בשבילכם!"

2.  שירות ההסעות של מרכז שירות יונדאי מודיעין מסיע את הלקוחות שהשאירו את הרכב לטיפול, למרכז העיר או לתחנת הרכבת. עד כה, היעד המבוקש ביותר הוא תחנת הרכבת פאתי מודיעין.

3.  אמנם עוד מוקדם לסטטיסטיקות, אבל רוב הלקוחות מגיעים כמובן ממודיעין-מכבים-רעות, אבל ישנם גם לקוחות ממושבים מהסביבה – מאיזור שילת, מהמושבים שבעמק לוד, מאזור גזר ואפילו מאיזור בית שמש מגיעים אלינו.

4.  השירות שזוכה להצלחה מפתיעה הוא העברת טסט. אם אתם קצרים בזמן וצריכים לקחת את הרכב למבחן הרישוי השנתי, מרכז שירות יונדאי מודיעין הוא התחנה היחידה בה תצטרכו לעבור. כל שעליכם לעשות הוא לשלם את אגרת הרישוי ולבחור אם תרצו להביא אלינו את הרכב או אם תעדיפו שאנו נבוא לאסוף אותו מביתכם  לפרטים נוספים. 

5.  באולם התצוגה המרווח שלנו לא פחות משבעה דגמים של רכבי יונדאי חדשים ומבריקים.

6.  מרכז שירות יונדאי מודיעין זכה בפיסת נוף ייחודית – מחלונות מרכז השירות ניתן לראות את הירוק של שביל ישראל, שעובר מצידו השני של רחוב המכונאי. אתם מוזמנים לבקר אצלנו גם אם אתם בדרך מהחרמון לאילת.

7.  מרכז שירות יונדאי מודיעין נמצא ברחוב המכונאי – דבר שגורם לחילוקי דעות בין כמה מהמכונאים שלנו, שכל אחד מהם בטוח שהרחוב נקרא על שמו. 


ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין