מחלקת פחחות רכב וצבע


מתחת לשלט המכריז על מחלקת פחחות רכב יונדאי מיצובישי, ניתן למצוא לא רק פטישים כבדים ו"כנפיים שבורות" של מכוניות שעברו תאונה, חלילה, אלא גם כלי עבודה עדינים יותר – מכחולים, מברשות צבע, מיכלי תרסיס ועוד כלי "קוסמטיקה" תחבורתית שכזו.

שלא כמו בעבר, מחלקת פחחות רכב במוסך היום חולשת על מגוון שירותי תיקון וטיפוח הרכב – החל מ'טיפול קוסמטי' לרכב והשבחת רכבים, דרך פלסטיקה חיצונית, תיקוני צבע, סדקים ומכות פגוש, תיקונים בתא הנוסעים ועד תיקון פגיעות אחרי תאונה וטיפולי פחחות כלליים.

 

שירותי מחלקת פחחות רכב במרכזי השירות שלנו עומדים ברמה הטכנולוגית והמקצועית מהגבוהות והמתקדמות בעולם, בשיתוף עם היצרנים יונדאי ומיצובישי.

הציוד המתקדם ואנשי המקצוע שלנו עומדים לרשותכם גם בתיקון של מותגי רכב אחרים הנמכרים בישראל. העבודות שמבצעת מחלקות הפחחות וצבע במרכז השירות של אוטוויק בירושלים, וביונדאי מודיעין ומיצובישי מודיעין נערכות על פי ההנחיות המדוייקות של היצרניות באמצעות ציוד ומכשור טכנולוגי מתקדם. כל זאת על מנת לטפל, לשמור ולטפח את רכבכם בצורה הטובה ביותר.

 

פחחות רכב זו גם בטיחות! השירותים של מחלקת פחחות וצבע יונדאי ומיצובישי

למרות שמחלקת פחחות רכב עוסקת בעיקר בצדדים החיצוניים של המכונית, חשוב לזכור ששלמות החלקים החיצוניים היא חלק מהמעטפת הבטיחותית של הרכב – הפגוש, שיווי המשקל, נראות הרכב על הכביש ועוד.

שירותי מחלקת פחחות רכב וצבע ויתר העבודות המקצועיות שלנו נועדו לשמור על בטיחות הרכב, תוך עבודה ברמת הגימור הטובה ביותר, תוך הקפדה על הנחיות היצרנים, שמירה על ערך הרכב ולא פחות חשוב מכך – על הזמן היקר של הלקוחות.

בין השירותים העיקריים של מחלקת פחחות רכב וצבע:

·       תיקון תאונות ותיקוני צבע – משריטות קלות ועד נזקים מורכבים

·       השבחה וטיפוח של רכבים – תיקונים קלים, חידוש ורענון

·       איחוי שברים ותיקון מכות פגוש וסדקים

·       תיקון שמשות – תיקון שריטות ופיצוצים

·       הכהיית שמשות

·       פנים הרכב ותא הנוסעים – תיקון סדקים, חורים ופגיעות פנימיות

·       שיפוץ ריפודים ותיקוני מושבים

·       צביעה בתנור – לצבע איכותי ברמה הגבוהה ביותר

 

מחלקת פחחות רכב וצבע: פתרון מבריק ונוח לכל שריטה, מכה (או חלילה תאונה)

ניתן לטפל ברכב במחלקת פחחות רכב וצבע גם במסגרת הסדרי ביטוח עם חברות הביטוח השונות. פנו אלינו ונבדוק מה מכסה הסדר הביטוח שלכם, נטפל בזימון השמאי ובמידת הצורך נציע לכם גם הסדרי תשלום, רכב חלופי ומעל לכל – נתקן את הרכב במקצועיות, תוך הקפדה על איכות ובמהירות האפשרית.

מעוניינים להעלים את השריטות, לשכוח מהמכות הקטנות שקיבלתם בחניה, לרענן את הצבע או לתקן את הכנף? צרו איתנו קשר >> 


ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין