יונדאי סנטה פה


הדור החדש של רכב השטח המצליח של יונדאי, עכשיו עם ביצועים מדהימים עוד יותר, עיצוב פנים מפואר, אבזור בטיחות מתקדם והנדסת אנוש מתקדמת. נהיגה שהיא חוויה, ונסיעה שהיא תענוג.

הנה שלושה עשר דברים שתשמחו לדעת על יונדאי סנטה פה החדשה:

שלושה עשר דברים שלא ידעתם על יונדאי סנטה פה

1.      יונדאי סנטה פה הנוכחית היא למעשה הדור השלישי של הדגם המצליח שהוצג לראשונה בשנת 2001.

2.      בישראל משווקים דגמים שונים של יונדאי סנטה פה: עם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים, עם מנוע דיזל בנפח 2.2 ליטרים, וכן ברמות גימור שונות. בכולם 7 מושבים, למעט דגם אחד (2.4 ליטרים פרימיום) אותו ניתן להזמין גם עם 5 מושבים בלבד.  

3.      במקרה תאונה, חלילה, מגינה יונדאי סנטה פה על הנוסעים בעזרת שלל אמצעים, ביניהם כריות אוויר: קדמיות – לנהג ולנוסע, כריות צד לנהג ולנוסע, כרית ברכיים לנהג וכן כריות וילון.  

4.      יונדאי סנטה פה  מתאימה לתינוקות, ויש בה נקודות נקודות עיגון למושבי בטיחות לתינוק בתקן ISOFIX, וכן ניתן לנתק את כרית האוויר במושב הנוסע.  

5.      מערכות הבטיחות של יונדאי סנטה פה  כוללות מערכת ABS+EBD+BAS, מערכת בקרת יציבות – ESC, איתות בלימת חירום ESS ומערכת בקרת משיכה TCS.

6.      חגורות הבטיחות של יונדאי סנטה פה מצויידות בקדם-מותחנים, ובחגורות הקדמיות ישנה אפשרות לכיוון גובה.

7.      תא המטען של יונדאי סנטה פה  מגיע לנפח של 585 ליטרים, וכאשר מקפלים את המושבים האחוריים – לא פחות מ-1570 ליטרים.

8.      בדגם המפואר (ELITE) של הסנטה פה יש מצלמת רוורס עם תצוגה במראה הפנימית, התנעה ללא מפתח, מערכת עזר לחניה (SPAS), בלם חניה חשמלי ומערכת Autohold אוטומטית לאחיזת הרכב בעת עצירה, סליל חימום במראות הצד.

9.      ניתן לזהות בקלות את דגם היוקרה גם בלילה – הודות לפנסי הקסנון שלו.

10. יונדאי סנטה פה ELITE היא מכונית עם זיכרון, וההעדפות שלכם במיקום הכסאות ומראות הצד נשמרים במערכת.

11. הגימור של יונדאי סנטה פה כולל הגה מתכוונן לגובה, מחשב דרך, דלתות הזזה משני צדי הרכב,מגיני בוץ, תא כפפות כפול, מראות בכיוונון חשמלי, תאורת מפות קדמית*, תא אחסון עילי למשקפיים*, מחזיקי כוסות, הכנה למערכת שמע ופנסי ערפל קדמיים* (* – רק בדגם הנוסעים).  

12.  במבחני הדרך יונדאי סנטה פה מגיעה למהירות מירבית של 190 קמ"ש – מספיק כדי להגיע מתל אביב לירושלים בעשרים דקות. למרות הפיתוי, אם אתם לא רוצים לסיים את הנסיעה במגרש הרוסים (או באבו-כביר), נהגו כחוק.

13.  בשנת 2012 הוצגה יונדאי סנטה פה BLUE – מכונית היברידית המונעת בבנזין ובסוללה חשמלית.  


ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין