יונדאי סונטה הייבריד החדשה


יונדאי סונטה הייבריד עלתה לכבישי ישראל בתחילת 2018, והיא מצויידת בשורה של פינוקים ושכלולים: כאלה שמקפיצים את רמת הבטיחות – כמו מערכת חיישנים לזיהוי רכב בשטח המת של המראה, כאלה שהופכים את הנהיגה לקלה יותר – כמו מערכת בקרת השיוט (מי אמר נהג חכם?), וכאלה ש"סוגרים פינות"  כמו משטח הטעינה האלחוטית לנייד.

המהפכה הטכנולוגית של השנים האחרונות, שבאה לידי ביטוי בתכנון ובטכנולוגיה של יונדאי סונטה הייבריד היא בשלושה ממדים. הממד הראשון הוא ממד הבטיחות – יונדאי סונטה הייבריד החדשה פשוט מקפיצה את הבטיחות ברכב לרמות חדשות. בממד הסביבתי, הסונטה החדשה מצמצמת משמעותית את ההשפעה על הסביבה, ובממד השלישי – חווית הנהיגה והנסיעה – היא הופכת הן את הנהיגה והן את הנסיעה לתענוג.

השינויים האלה מסתתרים – כנהוג בעולם הרכב – מאחורי שורה של קיצורים ואותיות לועזיות. כינסנו כאן לא פחות מ-9 קיצורים מסתוריים, עם ההסבר המדוייק שמפרט איך בדיוק האותיות האלה הופכות את חוויית הנהיגה ואת חוויית הנסיעה ביונדאי סונטה הייבריד החדשה – לחוויה מופלאה כל כך. חשוב לדעת – חלק מהתכונות ומהמערכות קיימות רק בחלק מרמות הגימור.

יונדאי סונטה הייבריד – תשעה מושגים וקיצורים (באותיות) שמספרים את הסיפור של יונדאי סונטה החדשה

  1. PASלחנייה רגועה ובטוחה: חיישני חנייה אחוריים מקוריים, שהופכים את החנייה (גם במקומות צפופים) לבטוחה ורגועה יותר.
  2. DBLלנסיעה בטוחה יותר, גם בפניות ובסיבובים: תאורה עוקבת פנייה. הפנסים הקדמיים מגיבים לתנועת ההגה ומאירים את הדרך אליה הרכב פונה, לבטיחות מירבית.
  3. ASCCשמירת מרחק אוטומטית, לבטיחותך. מערכת בקרת שיוט חכמה, השומרת על מהירות ומרחקי קבועים מהרכב שלפניך, באמצעות חיישן רדאר המאיץ ומאט את הרכב באופן אוטונומי.
  4. BSDאין יותר "שטח מת": בטיחות ללא הפתעות, עם מערכת החיישנים לזיהוי רכב ב"שטח המת". המערכת מאפשרת עקיפה ומעבר נתיב בטוחים יותר.
  5. LDWSנשארים על הנתיב הנכון: מערכת המתריעה (קולית ובאמצעות חיווי בלוח השעונים) במקרה של סטייה מנתיב הנסיעה.
  6. AEBהכי בטוח: בלימה אוטונומית במצבי חירום. מערכת זו מבוססת על מצלמה ורדאר לזיהוי כלי רכב אחרים ואפילו הולכי רגל. במקרה של מצב חירום כזה הרכב עוצר באופן מיידי ומונע פגיעה.
  7. Qiטעינה אלחוטית לנייד, על פי תקן הטעינה החדיש qi (למכשירים תומכים בלבד; קיים ברמת גימור 'לימיטד' בלבד).
  8. CC – Connected Carמערכת מולטימדיה בממשק מגע, כוללת את כל האפליקציות הדרושות לנהיגה נוחה, בטוחה ומהנה: ווייז, פאנגו, מוזיקה ועוד.
  9. LEDפנסי לד חדישים, גם בפנסים הקדמיים וגם באחוריים.

לתיאום נסיעת מבחן באוטוויק מודיעין  >>


ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין