המשפחה של יונדאי – משפחתית למשפחות מכל הסוגים


אוטוויק, המשפחה של הרכב שלך, מציעה ללקוחותיה את דגמי יונדאי לרכישה. יונדאי נמצאת ברשימת יצרני הרכב המובילים בעולם, וב-2010 ניצבה בראש טבלת המכירות עם שיא חדש, לפי נתוני איגוד יבואני הרכב.
בין היתר, אלו דגמי הרכבים של יונדאי שתוכלו למצוא באולם התצוגה של אוטוויק:

יונדאי i10 – קטנה עם ביצועים גדולים

נתחיל מהמראה: ליונדאי i10 עיצוב דינאמי ומודרני. היא תוכננה במיוחד עבור קצב החיים המהיר העכשווי. היא בעלת חלל פנימי נוח ומרווח. זוהי מכונית מיני מהדור החדש, הכוללת יכולות טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות. בנוסף, צריכת הדלק של היונדאי i20 נמוכה, והמנוע חסכוני וידידותי לסביבה. התנהגות הכביש שלה טובה, והנסיעה בה יציבה ובטוחה. זוהי מיני אמינה ושימושית.

יונדאי i20 – פרקטית ומאובזרת היטב

ליונדאי i20 עיצוב נקי ופשוט, מפרט מרשים וביצועים טובים על הכביש. תא הנוסעים שלה מרווח, וכך גם תא המטען. היא מאובזרת ביותר, לרבות אבזור בטיחותי. יונדאי  i20 היא מכונית בטוחה, מדויקת, זריזה ונוחה לתמרון. פרקטית מאד למשפחה צעירה.

יונדאי i25  – משפחתית ספורטיבית

העידן החדש של רכבי יונדאי: קו עיצוב רענן, ביצועים, מאפייני בטיחות חדישים וטכנולוגיה מתקדמת. יש לה עיצוב ספורטיבי ועתידני. תא הנוסעים נאה, מעוצב בקפידה ומרווח. מימדיה גדלו, וכתוצאה, איכות הנסיעה והנהיגה בה משופרת מאד. בעלת תא מטען גדול ופתח רחב ונוח.  בנוסף, יונדאי i25 מפגינה ביצועים מרשימים. המנוע שלה נמרץ וחזק, והיא חסכונית בדלק. זהו שילוב מושלם של רכב משפחתי ומראה ספורטיבי וצעיר.

יונדאי i30 – הכי חזקה בקטגוריה

יונדאי i30היא מכונית ה-1600 המשפחתית עם המנוע החזק בקטגוריה. עם 126 כוחות סוס, אין לה מתחרים! היא מסוגננת, מרווחת ושימושית למשפחה ויש בה את כל המרכיבים החכמים. עיצובה החיצוני מודרני, תא הנוסעים מרווח ומאובזר היטב והיא כוללת אבזור בטיחותי (6 כריות ו-ESP כסטנדרט). בעלת תא מטען גדול.
התנהגות הכביש של היונדאי i30 טובה ומלווה באחיזה גבוהה ומשרה בטחון. מנוע הדיזל שלה גמיש, חסכוני ומומלץ במיוחד לנוסעים הרבה.

יונדאי CW – חזקה, נוחה ומרווחת

יונדאי CW (הסדאן של i30), שהגיעה לאחרונה לארץ, כבר נמצאת באולם התצוגה. יש לה את כל היתרונות של ה-i30, בתוספת תא מטען גדול ומרווח.  המכונית ממשיכה את הקו החדיש של יונדאי: יש לה עיצוב מרשים מאד והיא מצויידת בתיבה אוטומטית בת ארבעה הילוכים ובמנוע 1600 עם מערכת הזרקה ישירה, מה שנותן לה 140 כוחות סוס. היתרון החזק שלה הוא בנוחות – זוהי מכונית משפחתית מרווחת ביותר. היא מצויידת במערכות בטיחות מתקדמות, וזקוקה לטיפול שוטף בכל 20,000 ק"מ בלבד.

יונדאי  i800 –  נוחות מירבית למשפחה גדולה

יונדאי i800 החדשה, היא מכונית חזקה ומרווחת. היא אידיאלית לנסיעות בעיר, עם יכולת תמרון גבוהה, וגם לנסיעות ארוכות, עם סביבת נהג מפנקת והתנהגות כביש מצוינת. יונדאי i800 מייצגת את העידן החדש של הרכבים המסחריים המשלבים יכולת עבודה ועלויות תפעול נמוכות יחד עם רמת אבזור גבוהה, נוחות מקסימלית ומראה.
 


ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין