הלקוח במרכז: שירותי ערך מוסף לבעלי יונדאי ומיצובישי בירושלים


הטיפול במכונית בשנים האחרונות הולך ונעשה קל יותר, אבל למרות הכל – רובנו מתייחסים לביקור במוסך או להעברת טסט (מבחן שנתי) כאל מטלה ולא כאל בילוי.איך ניתן להקל על הלקוחות? זו בדיוק השאלה שמעסיקה אותנו, באוטוויק, ואלה כמה מהתשובות שהגענו אליהן בשנים האחרונות.

אם יש לכם רעיונות נוספים שנוכל לבצע – נשמח לקבל מכם הצעות ולהוסיף להרחיב את שירותי 'הלקוח במרכז' שלנו. אלה השירותים שניתן לקבל היום, ולחסוך בעזרתם זמן וטרחה. מרבית השירותים ניתנים לבעלי יונדאי ומיצובישי בתחומי ירושלים בלבד. בעלי יונדאי ומיצובישי הגרים מחוץ לירושלים יכולים לתאם את קבלת השירות בחלק מהמקרים.

  • מונית לעבודה, על חשבוננו – אחד השירותים הוותיקים שלנו. הגעתם למרכז השירות למסור את הרכב לטיפול או לתיקון? מונית תיקח אתכם למקום העבודה שלכם או הביתה. השירות ניתן חינם, לבעלי יונדאי ומיצובישי, בתחומי העיר ירושלים בלבד.  
  • אוטוויק עד הבית – במקום להגיע אלינו, אנחנו נגיע אליכם: נהג מקצועי שלנו יאסוף את הרכב מביתכם או ממקום העבודה, ויכניס אותו לטיפול או לתיקון. בסיום העבודה נחזיר אליכם את הרכב. כמה זמן תחסכו? תלוי כמה רחוק אתם גרים, ומה מצב הפקקים. השירות ניתן בתשלום, לבעלי יונדאי ומיצובישי בירושלים בלבד. בתיאום מראש – ניתן לקבל את השירות גם במודיעין, במבשרת ובמעלה אדומים. 
  • טסט עד הבית – במקום לעמוד בתור לתשלום, לעמוד בתור לכל עמדה ולחייך לשלושה טסטרים לפחות, תנו לנהג שלנו לאסוף את הרכב מביתכם, לעמוד בתורים ולעבור את כל עמדות הבדיקה – ולהחזיר לכם את הרכב עם המדבקה החדשה ועם החותמת הנכספת. השירות ניתן לבעלי יונדאי ומיצובישי בירושלים (בתיאום מראש – גם במודיעין, במבשרת ובמעלה אדומים), וכרוך בתשלום.
  • טופ סרוויס ואוטוויק פלוס, ראש שקט לאורך שנים – חבילות שירות בלעדיות לאוטוויק, שכוללות את כל הטיפולים התקופתיים שהיונדאי שלכם צריכה, יחד עם 'פינוקים' נוספים – שירות עד הבית והנחות על חלפים ועל עבודה. החבילות מיועדות לרכב חדש ורכב שגילו עד 5 שנים, בתשלומים קבועים. 

בזמן שאנחנו משפרים את השירות, גם היצרנים  בעולם מציגים שיפורים טכנולוגיים מגוונים, שהופכים גם את חווית השירות לטובה יותר, והמרווחים בין טיפול לטיפול מתרחבים. 
 


ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין