בדיקת חורף


רגע לפני שאתם יוצאים לעוד נהיגה חורפית, חשוב להכין את הרכב לתנאי מזג האוויר החדשים. באוטוויק תוכלו לבצע בדיקת חורף חינם ולהתאבזר במגבים חדשים בעלות של 39.90 ₪ (+מע"מ). מה חשיבותה של בדיקת החורף ומה היא כוללת? תשובות בכתבה שלפניכם:

בדיקה כללית: מדי מספר חודשים, מומלץ לערוך בדיקה מקיפה של המכלולים. בחורף הדבר חשוב שבעתיים, בגלל תנאי השטח הקשים. לכן, לרגל החורף הכנו עבורכם "חבילת חורף" הכוללת בדיקה מדוקדקת של המכלולים המרכזיים, המפורטים להלן:.
צמיגים: לאחר נסיעה על הכבישים הרותחים במהלך הקיץ, יש לבחון את מצבם של דפנות וסוליית הצמיג.
יובש של הצמיג עלול לגרום לחריצים בדפנות ולחתכים בסוליה ואלה עלולים לפגוע ברמת התפקוד של הצמיג במהלך האצה, בלימה ופניה. באותה ההזדמנות כדאי גם לוודא שלחץ האוויר בצמיגים מתאים להמלצות היצרן.
טיפול נוסף שמומלץ לבצע מדי פעם, כדי למנוע שחיקה לא אחידה של הצמיגים, הוא איזון וכיוון של מערכת המתלים וההיגוי.

מגבים: מגבים תקינים חיוניים לנהיגה בעונות גשומות. בדקו היטב את פעולת המגב הקיים, ואם אינכם מרוצים מרמת הניקיון אל תהססו להחליף אותו. קשר עין מלא עם הכביש הוא תנאי הכרחי לנהיגה בטוחה. כל העצות האלה רלוונטיות כמובן גם למגב אחורי במידה ויש לכם אחד.
חשוב לוודא גם שמיכל השטיפה מכיל מספיק נוזל, לפני שיוצאים לדרך.

ערכת חירום: ערכת חירום היא פריט חובה בכל מכונית, על פי חוק, אבל המשמעות שלה, כמובן גדולה הרבה יותר ועשויה להציל חיי אדם בעת הצורך. ערכה טובה צריכה לכלול תיק עזרה ראשונה וערכת מנורות מתאימות, ומומלץ לצרף אליהן גם כבלי התנעה.

מערכת החשמל: החוק מחייב לנהוג בחורף עם אורות, גם במהלך היום.
כדי להבטיח שתעמדו בתקנה הזו, יש לבדוק את תקינותם של הפנסים הקדמיים והאחוריים, תאורת הנסיעה לאחור, אורות הבלם והמאותתים.
אביזרים נוספים שמומלץ לבדוק באותה ההזדמנות הם המצבר, המוליכים והמצתים.

מערכת המיזוג: לצד שמירה על טמפרטורת הגוף, משמשת מערכת המיזוג גם לאוורור של הרכב כל השנה ובחורף היא כלי חשוב להפשרת אדים. לכן, חשוב לוודא שאפשרויות החימום, הקירור והאוורור תקינות, וכן שמערכת המיזוג אכן מפשירה את האדים.
מומלץ גם לבדוק את אמצעי הפשרת האדים באותה ההזדמנות.
בדיקת נוזלים כל הנוזלים ברכב מאבדים מיעילותם במהלך הקיץ. לכן, עם תחילת החורף מומלץ לרענן את כל השמנים במכונית. באותה הזדמנות כדאי גם לבדוק מה שלום הנוזלים של מערכת הבלימה והנוזל נגד קפיאה במצנן.

באוטוויק בדיקת חורף חינם. היכנסו עוד היום ובדקו את תקינות מערכות הרכב.
 
 


ירושלים

האומן 19
תלפיות

מודיעין

המכונאי 17
ישפרו

ירושלים

מודיעין

ירושלים

מודיעין